Aktualności

GrowOn – usługi dla biznesu

czas i pieniądze

Od czego zależy szybkość podejmowania decyzji – 4 elementy.

1. Jednolite cele dla całej organizacji. Wskaźniki pomagają na bieżąco kontrolować, czy cele będą osiągnięte. Dlatego przywiązywana jest do nich duża waga. W dużej organizacji zadania są dzielone, i managerowie odpowiadają za realizację różnych KPI. Często realizacja tych pomniejszych celów stoi w sprzeczności. Np. realizacje celu takiego jak szybkie obniżenie poziomu zapasu artykułów z niską Read more about Od czego zależy szybkość podejmowania decyzji – 4 elementy.[…]

facebook

Polityka prywatności reklamy GrowOn na FB

Od 25 maja 2018 r. we wszystkich państwach Unii Europejskiej, w tym również w Polsce zastosowanie ma rozporządzenie PE i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. numer 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych (RODO). Przetwarzanie danych osobowych wymaga od nas podania prawnej podstawy do jego realizowania. Dlatego też poniżej przekazujemy kilka informacji na temat tego, Read more about Polityka prywatności reklamy GrowOn na FB[…]

Facebook

Polityka prywatności strony GrowOn na FB

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, Read more about Polityka prywatności strony GrowOn na FB[…]

pieniądze pod lupą

Jak obniżyć koszty i nie stracić obrotów

„Przejedzony wynik” – tak można nazwać wielki sukces w sprzedaży, który nie przełożył się na wynik finansowy. Nie zawsze winna jest niska marża. Czasem zwiększony wysiłek organizacji związany jest ze zwiększonymi wydatkami eksploatacyjnymi, marketingowymi i personalnymi. Jak w takim razie obniżyć koszty, żeby nie stracić obrotów? W dużym uproszczeniu, można podzielić koszty na dwie kategorie Read more about Jak obniżyć koszty i nie stracić obrotów[…]

pomocna dłoń

Regulamin akcji promocyjnej Profit 2018

Regulamin akcji promocyjnej „Profit 2018”  § 1 Organizator Organizatorem akcji promocyjnej „Profit 2018”, zwaną dalej Akcja Promocyjną jest Firma GrowOn Bartosz Zakrzewski z siedzibą w Legnicy przy ul. Pruszyńskiego 16/6 Legnica 59-220 NIP 6792500157, REGON 380150966, zwaną dalej Organizatorem § 2 Podstawowe informacje Akcja promocyjna polega na możliwości skorzystania z usług na preferencyjnych warunkach, w tym Read more about Regulamin akcji promocyjnej Profit 2018[…]

temida

Jak wybrać prawnika lub mediatora, żeby nie żałować?

Czy wysoka cena usługi prawniczej zagwarantuje pozytywny rezultat? Oczywiście, nie ma nic złego w godziwym wynagradzaniu wybitnych specjalistów. Zwłaszcza za profesjonalnie wykonaną usługę i rozwiązanie poważnego problemu. Warto jednak zwrócić uwagę na to, żebyś wybrał właściwą osobę do wykonania właściwego zadania. Zacznijmy od najbardziej poważnych sytuacji życiowych: proces karny, rozwód czy znaczna kwota o którą Read more about Jak wybrać prawnika lub mediatora, żeby nie żałować?[…]

Jak sprzedawać dużo i z marżą – pricing.

Dla gamy do kilkudziesięciu artykułów, nie ma praktycznie żadnego problemu z ręcznym zarządzaniem cenami. Ale już dla gamy kilkuset pozycji lub większej, czas obsługi tego procesu uzasadnia już chociażby częściową automatyzację. Pierwszym problemem, który trzeba rozwiązać, są zmiany cen zakupów. Marża może gwałtowanie obniżyć się wkrótce po nowej większej dostawie, o ile nie zostaną zmienione Read more about Jak sprzedawać dużo i z marżą – pricing.[…]

Jakość obsługi klienta – bezpośredniej vs zdalnej

Jest jeszcze jeden powód, dla którego klienci coraz częściej wybierają zakupy przez internet. Jest nim niestety bardziej niezawodna obsługa klienta. Wyobraźmy sobie sklep stacjonarny na którego witrynie przyklejone byłyby wszystkie negatywne komentarze klientów. W wielu miejscach – nawet tych szczycących się dobrą obsługą – witryny byłyby zaklejone w całości. Wynika to z kilku czynników: Po pierwsze obsługa w Read more about Jakość obsługi klienta – bezpośredniej vs zdalnej[…]

Kontrole urzędów – 7 wskazówek

Kontrole urzędów zajmują czas i często powodują niepotrzebne zamieszanie. Wiążą się z koniecznością zebrania wszystkich wymaganych dokumentów, oprowadzania inspektora po firmie, i wymianą pism pokontrolnych. O wiele łatwiej przejść przez to wszystko, jeżeli zastosujemy tą sprawdzoną wielokrotnie receptę: 1.   Pierwszą rzeczą, jaką warto zrobić w momencie otrzymania informacji od kontroli, jest analiza protokołu z ostatniej wizyty Read more about Kontrole urzędów – 7 wskazówek[…]